მეოთხე დღის რეფლექსია
დღეს მოვამზდეთ პუბლიკაცია პროექტების სწავლების თემაზე
დავგეგმე და შემდეგ შევქმენი სტატია, სადაც ჩემს მიერ არჩეულ სამიზნე ჯგუფს ავუხსენი პროექტზე დაფუძნებული სწავლების მეთოდი. სამიზნე ჯგუფი შეიძლება იყოს მოსწავლეები, მათი მშობლები ან ჩვენი სკოლის მასწავლებლები და ადმინისტრაცია. სტატიაში განვიხილეთ თუ როგორ განსხვავდება მოსწავლეებისადმი არსებული მოლოდინები ჩვენს გაკვეთილზე, განსხვავებით ტრადიციული საკლასო გარემოსგან. ბეჭდვითი გამოცემები ეფექტურია სამიზნე აუდიტორიასთან მუშაობაში. ამ გზით შესაძლებელი ხდება ინფორმაციის ზუსტი გაცვლა და მოსწავლეებისთვის კომუნიკაციის ეფექტური მეთოდის დემონსტრირება.
დღეს მოვამზდეთ პუბლიკაცია პროექტების სწავლების თემაზე
დავგეგმე და შემდეგ შევქმენი სტატია, სადაც ჩემს მიერ არჩეულ სამიზნე ჯგუფს ავუხსენი პროექტზე დაფუძნებული სწავლების მეთოდი. სამიზნე ჯგუფი შეიძლება იყოს მოსწავლეები, მათი მშობლები ან ჩვენი სკოლის მასწავლებლები და ადმინისტრაცია. სტატიაში განვიხილეთ თუ როგორ განსხვავდება მოსწავლეებისადმი არსებული მოლოდინები ჩვენს გაკვეთილზე, განსხვავებით ტრადიციული საკლასო გარემოსგან. ბეჭდვითი გამოცემები ეფექტურია სამიზნე აუდიტორიასთან მუშაობაში. ამ გზით შესაძლებელი ხდება ინფორმაციის ზუსტი გაცვლა და მოსწავლეებისთვის კომუნიკაციის ეფექტური მეთოდის დემონსტრირება.
No comments:
Post a Comment